SHAPESHIFTERS Superžmogiai, gebantys transformuotis į
betkokį gyvūną (išskyrus kitą žmogų). Kaip ir vilkolakiais, shapeshifteriais gimstama. Dažniausiai šie padarai nepavojingi, nedaro žalos žmonėms, tačiau prieš juos yra daug kas nusiteikę priešiškai.
WEREWOLVES Shifteriai, kurie geba virsti vilkais kada panorėję, tačiau neišvengiamai jais tampantys ir per pilnatį. Skirtingai nei vampyrai, vilkolakiai per daug nesireklamuoja, tačiau yra ne mažiau agresyvesni ir pavojingesni nei kraujasiurbiai. Žmogaus formoj šie padarai pasižymi didele fizine (nepasakyčiau to paties apie protinę...) galia, yra žiauriai vikrūs, gali atsispirti vampyrų apžavams. Vienintelė silpnybė - karštas temperamentas, dėl kurio dažnai nudega (ne)kalti žmonės ar kitų rūšių atstovai. Vilkolakiu tapti neįmanoma; vilkolakiu galima tik gimti, tačiau tam
abu tėvai taip pat privalo būti vilkolakių padermės. Gyvena ir medžioja gaujomis.
FAIRIES Supernaturalių galių turintys sutvėrimai, labiausiai artimi žmonėms. Fėjos nepasižymi ypatingai didele fizine galia (palyginus su vampyrais ar vilkolakiais), tačiau turi gebėjimus naudoti telepatiją, fotokinezę, taip pat sugeba
vaikščioti kitų sapnuose. Fėjos gyvena labai labai ilgai, bet nėra nemirtingos. Fėjomis gimstama, jei
bent vienas iš tėvų fėja. Šiai padermei priklauso ne tik merginos. Fėjų kraujas pasižymi keliais ypatumais - jeigu vampyras išgeria fėjos kraujo, jis tampa, kaip čia pasakius, girtas, tačiau gali vaikščiot saulėj, taip pat pasidaro neveiklus fėjų galioms.
WITCHES Raganos nebūtinai galias gauna iš įvairių demonų, nebūtinai šlovina velnią ir visas pragaištingas jėgas, priešingai - raganos naudoja gamtos jėgas, o jau kaip naudoja priklauso tik nuo jų. Raganomis tapti gali bet kas - tiek moterys, tiek vyrai, nebūtinai gimę šeimoje, kur visi praktikuoja magiją. Pastaroji gali būti paveldima arba išmokstama. Labiau pažengusios raganos įvaldžiusios levitacijos, telekinezės galias, geba prišaukti mirusiųjų dvasias, užkeikti, virti eliksyrus, kerėti, manipuliuoti visais keturiais elementais - žemės, oro, vandens ir ugnies (tačiau jeigu norima valdyti, sakykim, vandenį, tai privaloma būti šalia vandens šaltinio, jeigu ugnį - prie ugnies ir t.t.)
VAMPIRES Kadaise žmonės, dabar - nežinia kas. Gyvi numirėliai. Kad išgyvventų privalo gerti žmogaus kraują, tačiau nemaža dalis gyvena ant sintetinto kraujo. Vampyrai gyvena amžinai, nebent netyčia išlenda į saulės šviesą, gauna kuolą širdin, kas nors nukerta jiems galvą arba sudegina. Turi silpnybę medžiui, sidabrui, ugniai, saulės šviesai, be sutikimo ar pakvietimo negali įžengti į žmonių namus. Su savo kūrėjais iltiniai turi ypatingą ryšį, nebent kūrėjas juos paleidžia. Vampyras gali jausti kai žūsta jo kūrėjas, ir atvirkščiai. Vampyrai pasižymi greitu žaizdų gydymusi, didele fizine jėga, ypatinga reakcija, aštriomis juslėmis, nežmonišku greičiu, gali apžavėti. Vampų kraujas veikia beveik kaip narkotikas, tačiau panaudotas kitais tikslais gali gydyti, suteikti jėgų, pakelti libido ir t.t. Jeigu žmogus ar koks kitas padaras išgeria vampyro kraujo, jis tampa
surištas su konkrečiu vampyru, gali pradėt pastarąjį sapnuot, apie jį fantazuot, o pasekoj to vampyras kurį laiką gali jausti kraują išgėrusiojo vietą, emocijas.